03-07-2011

Question: Pas jij je make-up aan op het warme weer?


Ik weet zeker dat je een beautylover bent, ja, geef maar toe! Anders zou je natuurlijk niet op mijn blog kijken ;)
Maar wat ik me dus afvraag: Pas jij je make-up aan op het warme weer? Bijvoorbeeld minder of geen foundation, waterproof make-up, bronzer, manieren van aanbrengen, reiniging... Geef je mening!

Zelf gebruik ik geen foundation (normaal ook niet), wel een beetje concealer, ik breng poeder op een lichtere manier aan en ik gebruik ook vaak een beetje bronzer. Meestal als finishing touch een mooie highlighter, want dat zie je zo mooi in de zon. In plaatst van lipstick het liefste lipgloss en ik ben toch net iets zekerder met een waterproof mascara op.

Question: Pas jij je make-up aan op het warme weer?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...