17-06-2011

Re-swatch! Essence XXXL Lipglosses

Ik heb deze lipglosses al geswatched in het begin van Baroque Beauty, eigenlijk toen het nog maar een dag of twee bestond. Dit hield natuurlijk in dat niemand het las en dat de foto's vreselijk waren. Vandaar dat ik vier XXXL Shine Lipglosses en twee XXXL Nudes Lipglosses opnieuw aan jullie laat zien! Eigenlijk alleen swatches, maar alsnog..

Overige informatie staat dan ook in het vorige artikel, het enige doel met deze is om een betere foto te laten zien van de swatches.

Van links naar rechts zie je eerst 2 XXXL Nudes en daarnaast 4 XXXL Shines.
Pure Beauty, Nude Kiss, Bubble Babe, Rising Star, Bubble Babe, Pick Me Up.

Ik moet zeggen dat ik niet weet of alle kleuren nog verkrijgbaar zijn en sowieso is Bubble Babe een paar tinten donkerder en roder geworden.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...