03-12-2010

XXXL Shine lipgloss + XXXL Nudes Essence

Vandaag een review van een product die je ook al in de budget cadeau tips - lijst zag.
Namelijk de XXXL shine lipglosses en ook nog een review van een XXXL nudes.
Ik ga even de namen afkorten:
XL shine
XL nudes

Van boven naar beneden:
  • Rising star (XL shine)
  • Pick me up (XL shine)
  • Super girl (XL shine)
  • Bubble Babe (XL shine)
  • Nude kiss (XL nudes)
Allereerst: Alle kleuren lijken shimmer en glitter te hebben, de één meer dan de ander.
Na aanleiding van Mascha's filmpje over Essence en Catrice kocht ik Rising Star en sindsdien was ik verkocht.
Ik draag alle kleuren vaak maar vind de één mooier dan de andere.
Laten we naar de swatches gaan.

(Zelfde volgorde als hierboven)
Zoals je ziet zijn eigelijk alle kleuren wel goed gepigmenteert, behalve Pick me up en Bubble Babe. Dat was eigenlijk ook te verwachten, en ik heb die dus ook alleen maar gekocht voor de glitters (I love glitter en shimmer ;)).
Ik heb mijn hand onder een lamp gehouden en ik kreeg de glitters er niet goed op, maar in werkelijkheid zijn ze er zeker.
Even een beschrijving van alle kleuren:
  • Rising star: Een koele lichtroze kleur met een shimmer erin. Swatch is niet denderend, maar in het echt wel.
  • Pick me up: Een bijna transparante kleur met zilvere glittertjes. Ik draag deze bij een meer felle ooglook.
  • Super girl: Een felle (in your face) roze, met shimmer erin, goed gepigmenteert ook! Ik vind dit een enorm gave kleur.
  • Bubble babe: Glitters! Zilvere, paarse en roze glitter. Leuk kleurtje voor bij een feestje. Helaas transparant, maar de shimmers maken het goed.
  • Nude kiss: Deze is er in vier verschillende kleuren. Dit is eigenlijk de minst nude, maar omdat ik best gepigmenteerde lippen heb is deze dus goed voor mij.
De lipgloss blijft redelijk goed zitten, is lekker goedkoop (1,79), in verschillende kleuren en te koop bij Kruidvat!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...