03-12-2010

NOTD # 2

Hiervoor heb ik Essence nail art twins in Bonnie & Clyde gebruikt. Ik vind de flakies heel leuk, alleen jammer dat ze wat zilver lijken in plaats van blauw. De volgende set vind ik dus mooier...

Deze notd had ik gemaakt toen ik net naar de stad was geweest en ik allemaal nail art dingen had gekocht. De basiskleur komt van de set Thelma & Louise, ook van de nail art twins. Op mijn wijsvinger zie je een zebraprintje met een roze striper.

Pinguins! Ik had de how-to gezien bij Serena en ik wilde 'm gelijk namaken. Witte lak: La Femme Beauty (te koop bij BigBazaar) voor mij 0,99 ct. Zwart en oranje: Essence.

Kersjes! Deze hebben er niet lang opgezeten, een uurtje of 2 a 3. Ik vind ze leuk, maar ze waren niet helemaal geworden zoals ik wilde. I will do them again :) De lichtroze basiskleur is Catrice Just Married.

Luipaard/panter print! Rawrr ;) Ik heb deze met een zwarte nail art pen gemaakt.

Felblauw van Miss Sporty: Clubbing Colours nr. 320. Dekt best wel goed en was maar 1,99
Zeg nou zelf: Zo'n leuk felblauw kleurtje kan je toch niet laten staan?

Een andere variant van de aardbeitjes van gisteren. Dit maal op een meer rodere kleur.
Ik weet niet meer wat ik hiervoor heb gebruikt.

Londons weather forecast van Catrice. De Catrice lakjes kennen jullie waarschijnlijk allemaal al, en ik vind alle namen heel erg leuk bedacht. Zo ook deze, een prachtig grijs kleurtje. Mooi! 2,50

Een nail art! Ik heb deze in de zomervakantie gemaakt en ik vind ze echt leuk - al zeg ik het zelf ;) Ik heb hiervoor rode nagellak, blauwe nagellak, image plate van essence met ankertjes erop, witte stripper en dottingtool voor gebruikt.

Mint. Dit is een mintgroen kleurtje van Pieces genaamd: Parisian Mints. Ik weet niet of deze lak nog verkrijgbaar is.

XOXO
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...