18-06-2011

Swatch / NOTD # 11: HEMA Nailpolish 09

Wat is dit toch een mooie lak! En niet alleen ik denk er zo over, nee, ook mijn moeder en mijn zusje vinden de kleur fantastisch, HEMA 09. Felblauw, minder fel dan op de foto, maar behoorlijk opvallend en flashy.


Over het algemeen weet ik nooit echt wat ik moet denken over HEMA nagellak, de kleuren zijn meestal niet erg origineel, er zit soms een lelijke frosty glans overheen en soms is de kwaliteit ook niet goed te noemen.
Dat laatste kan ik wel doen bij deze lak, want wat een gladde formule die in 2 lagen dekt. Geen strepen, geen waterige substantie..

Het kwastje heb ik niet meer op een foto, maar deze is gemiddeld. Niet breed en niet smal, niet lang en niet kort. De verpakking is klein: een vierkant potje met een zilvergrijze dop, waar 7 ml in zit.


HEMA Nailpolish 09 is uiteraard te koop bij de fillialen van HEMA en kost volgens mij iets van €1,99. Let op: Deze lak maakt deel uit van een kleine selectie LE lakjes, dus hij zit niet permanent in de collectie.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...