04-06-2011

Day Of The LE's Essence Nails In Style


De laatste, maar zeker niet de minst leuke, collectie die ik jullie vandaag laat zien is Nails In Style, van Essence ook. Eerlijk gezegd weet ik niet of dit wel een Limited Edition is, maar ik denk dat deze lijn sowieso alleen bij de Kruidvat-fillialen met nail art en Sun Club producten verkocht gaat worden, wat ik heel jammer vind...


Uiteraard zien jullie het eerste product al op de foto hierboven, namelijk de Style Nail Crystals die voor €1,29 verkocht gaan worden.


Nail polish! Mooie kleuren! 01 style for summer nights, 02 style me holo (nu hopen dat dit wél holo is!), 03 style me love en 04 style-ish baby! €1,79

De 3 in 1 nail file is een product met - hoe voorspelbaar - 3 stappen. Handig dingetje! €2,29


Dit noem ik interessant! Nail Transfer Foil Set. Dit setje bestaat uit een gekleurde folie en een lijm. €2,29

Over deze stickers wordt eigenlijk alleen maar negatief gesproken, maar nu brengt Essence ze ook uit voor de teennagels: Nail Fashion Stickers For Toes... Ik denk dat de stickers voor de grote teennagel veel te smal is. C01 style me mirror, C02 style up for leo, C03 style me pretty en C04 style it luxury. €1,99 

Wat vinden jullie van deze collectie?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...