07-06-2011

Essence Gel Eyeliner in 03 Berlin Rocks

(Excuus voor het niet bepaald gladde product, maar het was óf een 'vies' product en scherpe foto, óf een 'schoon' product en een zeer wazige foto.)
Een product wat niet erg favoriet is bij mij: eyeliner. Hooguit een oogpotloodje, maar met gelliner en liquid liner kan ik absoluut niet omgaan. Het wordt altijd een bobbelige lijn bij mij. Maar ik kon me niet inhouden! Ik kocht deze eyeliner een tijd geleden en daarvoor stond hij al op mijn wishlist. Vandaag ga ik het dus hebben over de Essence Gel Eyeliner in 03 Berlin Rocks.


Essence brengt leuke producten uit, sommige zijn zelfs favoriet bij mij! Zo hebben ze prachtige, gebakken oogschaduws, zijn de nagellakjes origineel qua kleur, zijn de lipglossjes goede kwaliteit en hebben ze ook nog eens een brede keuze in eyeliners: oogpotloodjes (kajal), oogpotloodjes om omhoog te draaien, eyeliners (vloeibaar), eyelinerpens en... gelliners!

Zeker niet elk merk heeft dit en vooral geen budgetproof-merken.
Maargoed, laten we hier een nuttige review van maken!

De verpakking is simpel, maar door de kleur is het makkelijk te zien welke je hebt. Een grappig patroontje op het deksteltje ook. Het potje is van glas maar de dekstel van plastic, deze sluit niet heel goed. Op de achterkant een stickertje met de naam en overige informatie.
Zo zit er 3 ml in en is het een High Precision Eyeliner Waterproof.
De substantie is zacht en romig, de kleur is paars met shimmer. Door de romige substantie moet je vooral niet enthousiast in je nieuwe potje eyeliner gaan.

Gelliner kan je aanbrengen met een normaal rechtkwastje (lipkwastje), schuin afgesneden kwastje of eentje in een schuine hoek!

Heb je al gelliners van Essence geprobeerd of staan ze op je wishlist?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...