04-06-2011

Day of the LE's Essence Ballerina Backstage

De volgende collectie die ik heel graag aan jullie wilde laten zien draagt de naam: Essence Ballerina Backstage. Sommige dingen lijken iets weg te hebben van de Catrice Urban Baroque collectie, ik kan niet heel goed beschrijven waarom maar ik denk er steeds aan. Er zitten bijzondere producten in deze collectie!

Credits for pictures and information go to pinkmelon.de 



Dit is een apart product! Eye Soufflé, waarschijnlijk is het een hele luchtige crème oogschaduw. 
De lichtroze kleur lijkt mij wel wat als een highlight. 01 dance the swan lake, 02 pas de copper en 03grand-plié in black €2,29 MAC PAINTPOT?

Wat een geweldige verpakking! Ik wil de lichtroze lipgloss proberen. 01 wear your little tutu, 02 on your gracile tiptoe en 03 do a floating pirouette. €1,79

Blush Soufflé! Ik word gewoon helemaal blij van deze collectie! Dit vind ik echt een must-have. 01 Prima Ballerina €2,79



Nagellakjes kunnen natuurlijk nooit ontbreken! Van lichte nude kleuren, naar een aparte zwart met gouden glitters erin. De paarse is erg leuk! 01 dance the swan lake, 02 wear your little tutu, 03 on your gracile tiptoe, 04 do a floating pirouette en 05 grand-plié in black. €1,79 

Als je geen tijd hebt voordat je show begint doe je toch gewoon Click & Go Nails op? Met cute kant-patroontje. 01 it feels like dancing. €2,99

Deze haarband zagen jullie al op de eerste foto. Het is me een raadsel waarom Essence vaak accessiores in haar collecties stopt... but it's cute.


Wat vinden jullie van Essence Ballerina Backstage? Heb je al een wishlist?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...