04-06-2011

Day of the LE's Essence 50's Girls Reloaded

We beginnen vandaag met een collectie van Essence waarover jullie ongetwijfeld al meer over hebben gezien: 50's Girls Reloaded, een beetje een collectie in marine-stijl!

Credits for pictures and information go to pinkmelon.de





Op de foto´s hierboven zien jullie als eerste de eyeshadows, ze zijn creamy. Ik vind de kleurcombinaties niet heel spannend en het is nog maar afwachten of dit niet een product is dat ophoopt in je arcadeboog, mocht dat niet zo zijn kunnen we het misschien wel als basis gebruiken! 01 I’m a marine girl, 02 you’re a heartbreaker en 03 come on board captain. €2,49
De absolute musthave - buiten oogschaduw natuurlijk - voor een mooie ooglook is Eyeshadow Brush met twee zijdes! Ik wil deze kwast erg graag hebben, vooral omdat ik goede ervaringen heb met Essence kwasten.
Eye Pencils. Ik vind deze kleuren eigenlijk niet bijzonder. 01 you’re a heartbreaker, 02 I’m a marine girl en 03 love me tender. €0,99 Freaking cheap!
Lipsticks in een nude peachy kleur en in het rood, ik ben vooral benieuwd naar de eerste! 01 back to the 50’s en 02 I’m sailing. €1,99 

De meeste producten uit deze collectie worden vaker uitgebracht, maar deze Translucent Loose Powder niet! Dit product staat zó op mijn wishlist! 01 ahoy! €2,99


Nagellakjes! Niet hele bijzondere kleuren op deze plaatjes, maar het zou goed kunnen dat de kleuren wel prachtig zijn. 01 ahoy!, 02 back to the 50’s, 03 I’m a marine girl, 04 love me tender en 05 you’re a heartbreaker. €1,79 

En dat was de eerste Limited Edition collectie die ik met jullie wilde delen!

Essence 50´s girls reloaded ligt rond juli 2011 in de schappen, waar nu de You Rock! of Holographics collectie ligt.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...