04-05-2011

Limited Edition: Catrice Papagena

Catrice laat ons vrij ver van te voren al de nieuwe collecties zien, super leuk! Binnenkort komt de Enter Wonderland collectie in de winkels te liggen (of hij ligt er soms al), maar vandaag een andere LE die in juli komt: Catrice Papagena. Exotische groene, khaki, bronze kleuren met een felle kleur erbij. De kleuren van een prachtig zomer paradijs. Maar is deze collectie ook zo lekker zomers? Dat ga ik zo laten zien!



Gisteren zagen jullie een artikel over een prachtig quattro, en in deze collectie brengt Catrice ook weer twee mooie quads uit. Ik vind de eerste erg mooi, hoewel de tweede wat aparter is met de felle paars en groen. Verkrijgbaar in C01 Rumble in the Jungle en C02 Birds of a Feather, voor een bedrag van €4,29



Eyeliner pens zijn super handig om een strakke lijn te zetten, nu in exotische kleuren. C01 White Eyes, C02 Papa-Greener en C03 Welcome to the Jungle. €2,99

Nepwimpers! Deze dragen de naam: Feather Lashes, leuk! Ik ben niet zo van de nepwimpers maar ik weet zeker dat velen het fantastisch gaan vinden. €3,99



Deze blushsticks hebben een crème formule en doen me denken aan de MAC Paint Sticks. Leuk detail: Roze heeft roze letters en peachy oranje letters! C01 Tigerlily and C02 Bird of Paradise. €3,49

Dit is echt een ge-wel-dig product: Gold Nuggets! Ik wil al heel lang zo'n soort product proberen, en nu ze zo goedkoop zijn is het al helemaal verleidelijk... I want them! €3,99


De Crystal Clear Gloss Stick is een vernieuwend product, dit is namelijk een doorzichtige, sheer, verzorgende lipstick. Denk dus niet dat je een felle oranje of framboosrode kleur krijgt, nee, je krijgt een mooie sheen. Leuk! Ik denk dat het goed zou zijn als Catrice dit door zou voeren... (hint hint) Verkrijgbaar in C01 Tigerlily and C02 Bird of Paradise voor wederom een budgetprijsje: €3,99




Natuurlijk kunnen de Ultimate Nail Laquers niet ontbreken: Khaki groen en een felle paars. Ze lijken allemaal creamy te zijn. C01 Enter the Undergrowth, C02 Welcome to the Jungle, C03 Amazonian Gold en C04 Bird of Paradise. In het persbericht staat dat de lakjes €3,49 kosten, maar dat lijkt me raar, aangezien de nagellakken van Catrice normaal €2,49 kosten... Daar kan ik dus weinig over zeggen.

Wat vind jij van deze leuke collectie? Wat staat op je wishlist?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...