04-05-2011

Limited Edition: Essence You Rock!

In mei en juni komt Essence weer met een leuke Limited Edition: You Rock! De naam zegt het misschien al wel een beetje, want het schijnt een perfecte collectie te zijn voor meiden die naar festivals gaan, praktische producten die je mee kan nemen, die opvallen en ook nog eens een lust voor het oog zijn. Kijken jullie mee?


Makkelijk mee te nemen dit Eyeshadow Palette, zes pastel kleuren oogschaduw, een dubbelzijdige applicator en een oogpotloodje! Deze wil ik graag proberen, tenzij het blijkt dat ik hem in de winkel echt niet goed vind natuurlijk. Maar we wachten af! Als ik hem heb weten te bemachtigen zien jullie zeker een review. Overigens, ik krijg een Urban Decay flashback door dit doosje... Klik om te zien waarom. Adviesprijs: €3,99

Aangezien Catrice sinds kort een oogschaduw basis heeft, kon Essence niet achterblijven. De Eyeshadow Base in 01 Rock Chick's Base is ook nog eens heel goedkoop: €2,29. Ik wil deze heel graag testen, vooral omdat ik niks uit mijn HEMA basis krijg, die heeft een irritante verpakking.



Ook hier wacht ik al een tijd op: Essence Lipstains. Ik heb nog nooit een lipstain in stiftvorm gehad en aangezien NYC hier niet verkocht wordt wil ik deze kopen! 01 let me in rose en 02 your pink is on fire01 let me in rose en 02 your pink is on fire. Ook dit product is een koopje: €1,99





Nagellak klinkt bij altijd als muziek in de oren (woordgrapje, you rock, muziek, hehe. Niet grappig..)
Essence Nailpolish komt in 5 kleuren uit: 01 cut off the beige, 02 love, peace and purple, 03 kings of mints, 04 let me in pink en 05 speed of light blue. Ik heb geen idee of het in volgorde is, maar ik wil graag de tweede kleur: is dat geen dupe van Chanel Paradoxal?! Adviesprijs: €1,49



Handig om mee te nemen deze Essence Pocket Brush! Makkelijk voor in je tas en vooral als je op school een beetje verwaaid aan komt. Deze ga ik niet kopen denk ik, niet nodig gewoon. €1,29


Een handig, verfrissend product voor in de zomer, vooral op festivals: Essence Refreshing Spray. €1,99

Leuke collectie toch?!
Ja, dit is het tweede artikel over een collectie vandaag, maar ik doe er liever twee op één dag dan twee dagen achter elkaar hetzelfde.


Wat vinden jullie van de collectie? Gaan jullie wat kopen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...