03-04-2011

Shoplog 2/4/11 nieuwe Essence producten (nail art & normaal assortiment)

Gisteren was ik bij een ander filiaal van het Kruidvat dan normaal, namelijk één waar de nieuwe producten van Essence al te koop waren! Het miniscule schapje van Catrice was nog niet vernieuwd maar mij ging het vooral om de twee grote displays van Essence: die hebben we hier namelijk niet. Ik keek dus eerst naar nail art en kon het uiteindelijk niet laten om ook andere dingetjes te kopen...
... en ik ben er blij mee! Ik begin bovenaan. Ik zag de lipsticks van Essence en ik bekeek er een paar, er zaten best leuke kleurtjes bij! De kleur die ik uiteindelijk koos heette 53 All About Cupcakes, wat een toffe naam! Het is een soort lichte peachy, koraalroze kleur. €1,99

Dan zie je een lichte, babyblauwe kleur uit de Multi Dimension lijn. Het is een pastel kleurtje die zeer goed dekt. Ik heb hem nu op mijn nagels en hij lijkt echt ontzettend op een lak uit een limited edition van een ander, duurder merk. Deze kleur heet: 74 Fall For Me. Deze ga ik zeker vaak gebruiken in de zomer. €1,59

Daarnaast liggen twee Special Effect Toppers in 02 Circus Confetti en 03 Hello Holo. Zoals het er nu uit ziet kan die eerste wel eens een enorme hit worden op de beautyblogs dus ik wilde ook zeker een exemplaar kopen! 02 heeft multi colour, vijfhoekige glitters en 03 bevat vele, holografische glittertjes. €1,79 p.s.

Toen ik reviews op internet zag was ik al gelijk aan het azen op de duochrome nagellakken, ik ben dan ook heel blij dat ik 43 Where Is The Party heb kunnen bemachtigen. Het is een duochrome met voornamelijk paars en groen maar in bepaald licht zie ik er ook (aqua)blauw in. €1,29

Onderaan ligt een Stay With Me Longlasting Lipgloss.Wat me opvalt is dat de huls redelijk klein van formaat is, hij bevat dan ook slechts 4 ml. Het applicatortje is heel apart, maar dat gaan jullie natuurlijk nog zien in een review. De kleur die ik heb is lichtroze: 01 Me&My Icecream. Ongeveer €1,99 (?)

Reviews, swatches en vergelijkingen volgen natuurlijk nog. Maar aangezien ik nog wel meer ga shoppen wacht ik nog even met de lipgloss en lipstick.
Mocht ik weer een aantal Colour & Go lakjes verzameld hebben komt er uiteraard weer een groot swatch artikel.

Love,
A.

EDIT: Met stapelkorting betaalde ik maar €6,90. Cheap!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...