02-04-2011

The Color Workshop Beauty Resource


Een tijd geleden was ik bij de Action en had ik allerlei leuke dingetjes gekocht. Waaronder dus deze Beauty Resource kit van TCW. Reviews van andere producten volgen natuurlijk nog, maar vandaag begin ik dus met deze doos vol met oogschaduw, blush en lipproducten. Benieuwd of het wat is? Kijk dan mee!

Als ik heel eerlijk ben vind ik de verpakking een beetje cheap ogen. Het lijkt wel een beetje alsof er geprobeerd is om een mooie chique doos de ontwerpen, maar naar mijn mening is dat niet echt gelukt.


Zo ziet de kit er vanbinnen uit. Twee lipsticks, vier rijen oogschaduw, een rij met lipproducten in pans en vier blushes. Er zitten een paar kleine applicatortjes bij die... niet echt goed zijn. Maar sponsapplicators gebruik ik sowieso nooit, ik gebruik liever eigen kwasten. In de kit zit ook nog een spiegel, wat handig is voor onderweg.

Laten we beginnen met de lipsticks. Ik merk dat er in kits vaak een beige glitter lipstick en een rode kleur in zit. Bij Beauty Resource dus ook. De huls vind ik echt heel cheap, maar dat vind ik niet heel erg omdat je het gelijk in een kit krijgt.



De lipsticks zijn erg stroef en de kleurtjes vind ik ook niet mooi, helaas!


Alle oogschaduws zijn slecht gepigmenteerd, dus is het niet echt nodig om alle kleurtjes op Baroque Beauty te zetten. De oogschaduws zijn erg vast, heel vervelend.


De lipproducten zijn dan weer heel creamy, bijna te! Je raakt namelijk al gelijk de pan na één keer swatchen.


En dan hebben we nog de blushes. Deze zijn erg gepigmenteerd maar ook korrelig; oppassen hiermee!

Een aanrader? Nee.
Ik vind dit palette voor €2,98 echt helemaal niks en ik zou 'm dus ook nauwelijks gaan gebruiken...

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...