04-04-2011

Limited Edition: Essence Meet_me@holografics.com

Allereerst sorry voor de rare volgorde van de foto's, blogger werkte niet bepaald mee!
Vandaag heb ik weer een leuke limited edition voor jullie, namelijk: Essence Meet_me@holografics.com Zoals de naam misschien al doet vermoeden, zijn het allemaal producten met een holographic finish! Ben jij dus een sucker voor holo lakjes? Kijk dan mee!



Links zie je de oogschaduws in C01 gagalectric, C02 lil@c en C03 prism@tic white. €2,29
Daarnaast heb je de holografische liquid liners in C01 gagalectric, C02 lil@c en C03 prism@tic white. €2,29

Holografische lipglosses, de kleur zal in elk licht veranderen, leuk! C01 lil@c, C02 holoberry en C03 prism@tic white. €1,79


Deze nagellakken wil ik echt zó graag hebben!
Allemaal prachtige holografische kleuren. Hoewel ze op de foto's eerder duochrome lijken ben ik er toch zeer benieuwd naar.
C01 Gagalectric, C02 Lil@c, C03 Blue Ray, C04 Prism@tic White en C05 Holoberry. €1,79

Een nieuw product: holografische body oil. Dit lijkt op een soort shimmery spulletje wat je gewoon kan smeren waar je wil, leuk voor een feestje! €3,99




En last but... least... een armbandje. Essence doet dit wel vaker (Denim Wanted, Fashionista etc.) en ik vind ze absoluut niet mooi. Die laat ik dus aan me voorbij gaan! €1,99








Wat een mooie collectie! Ik wil de lakjes, de roze lipgloss en misschien ook nog wel een oogschaduw. Stuk voor stuk prachtige producten!
Essence Meet_me@holografics.com is rond mei verkrijgbaar, nog eventjes wachten dus.


Wat wil jij graag hebben uit deze LE?
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...