05-04-2011

I want... - Wishlist nieuwe Catrice producten!

Ik vond het wel tijd om jullie mijn wishlist van de nieuwe Catrice producten te laten zien. Ik HOOP dat de collectie voor 10 april in de winkels ligt, dan eindigt de stapelkorting namelijk. Maar... op naar de producten!
Zo. Ik heb het bescheiden gehouden - wat nogal moeilijk was - en ik deze producten sowieso koop. Niet dat ik een super lange wishlist van 1.000 producten maak en uiteindelijk niets er van gekocht wordt :)
Ik heb de namen bij de producten gezet dus ik geef even een toelichting.


♥Catrice Defining Duo Blush in Rasperry ice cream: Ziet deze blush er niet gewoon al prachtig uit? Ik vind deze kleur het mooiste. Het plaatje klopt qua kleur niet helemaal, maar bij reviews zie ik een prachtig kleurtje.

♥Catrice Abolute Eye Colour Quattro Eye Shadow in Never Let Me Go: Ik heb geen één oogschaduw van Catrice! Daar moest natuurlijk verandering in komen en ik ben verliefd op dit prachtige neutrale palet. Die móet ik hebben.

♥Catrice Ultimate Colour Intense Lip Colour: Deze lipsticks zijn prachtig. Op misslipgloss.nl staan alle swatches en ik ben in love met Be Natural. Op het plaatje lijkt hij rozig maar hij is nude.

♥Catrice Ultimate Nail Laquers: Tja... Wat is hier nou over te zeggen? Ik heb een paar mooie kleurtjes eruit gepikt maar dit zijn absoluut niet de enige lakjes die ik wil hebben.

En nu moet het natuurlijk nog in praktijk gebracht worden, haha!
Als het zover is zien jullie natuurlijk reviews verschijnen, als jullie die tenminste willen zien, want er zijn enorm veel artikels te vinden over Catrice!

Wat voor producten van Catrice zou jij graag willen?
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...