06-04-2011

Tag: Mijn voorkeuren en favorieten

Scoop: Binnenkort komt deze foto in een artikel!

Op Beautyill zag ik deze leuke tag voorbij komen en iedereen mocht hem overnemen. Ik wilde dat dus ook zeker doen! Kijken jullie mee naar de tag Mijn voorkeuren en favorieten?
Huidverzorging:

Hoe vaak was je je gezicht? Meesal twee keer per dag.
Welk huidtype heb je? Volgens mij een normale tot droge huid.
Welke facewash gebruik je op dit moment?  -
Scrub je je gezicht? -
Welke moisturizer gebruik je? Gewoon een crèmetje van Etos.
Heb je sproetjes? In de zomer een klein beetje.
Gebruik je een oogcrème? Nee.
Hoe vaak onthaar je je gezicht? Ik epileer mijn wenkbrauwen, maar de rest van mijn gezicht niet.



Make-up:

Welke foundation gebruik je op dit moment? Geen, wel een huidskleurige poeder.
Welke concealer gebruik je? Catrice Allround.
Heb je een roze of gele ondertoon? Ik weet het eigenlijk niet... allebei een beetje?
Draag je wel eens valse wimpers? Nee, nooit!
Wissel je je mascara elke 3 maanden? Ik weet dat het beter is om het wel te doen, maar nee. Ik vervang mijn mascara als hij een lelijk, klonterig resultaat geeft...
Welke mascara gebruik je op dit moment? Ik wissel af, maar op het moment gebruik ik het meeste Essence No Limits.
Welke tools gebruik je om je make-up aan te brengen? Kwasten en soms gebruik ik mijn vingers voor concealer.
Gebruik je een gezichtsprimer? Nee.
Gebruik je oogschaduwbasis? Ja! Zeker weten. Ik merk ook dat wanneer ik dit niet doe mijn oogschaduw al na een paar uur in de randjes zit.
Welke kleur oogschaduw is favoriet? Doordeweeks gebruik ik graag naturel kleurtjes, maar in het weekend kan ik ook helemaal los gaan met fellere kleuren.
Gebruik je liever oogpotlood of eyeliner? Oogpotlood, soms gelliner.
Hoevaak prik je jezelf met een oogpotlood of eyeliner in je oog? Eigenlijk bijna nooit...
Gebruik je wel eens minerale make-up? Ja, mijn poeder die kapot is gevallen heb ik in kleine stukjes gemaakt en nu gebruik ik hem dus als losse poeder!
Gebruik je wel eens losse poeder oogschaduw? Nee, zal het wel graag eens proberen.
Wat is je favoriete lippenstift? Catrice Ultimate Moisture Gentle Beige of Caramel Beige.
En je favoriete lipgloss? Ik gebruik eigenlijk altijd een andere!
Welke blush is favoriet? HEMA Wet & Dry, een supermooie baked blush.
Koop je graag drogisterijmerken? Altijd! Ik ben gek op budget producten :)
Op welke make-up blunder zou een straf moeten staan? Dikke, klonterige spinnenpoten. *Gruwel*
Welke celebrity heeft altijd mooie make-up op? Blake Lively, Taylor Swift, Hilary Duff en nog veel meer.

Jullie mogen hem natuurlijk overnemen!
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...