03-03-2011

Favorieten van Februari 2011

Voor het eerst doe ik een artikel over de favorieten van afgelopen maand. Mijn all-time favourite budget producten konden jullie al zien, dit is puur over producten die ik in februari gekocht heb.

Kijken jullie mee?


Als eerste mijn favoriete oogproducten van deze maand. Ik weet niet zeker of ik het 40 palette van ByBeautygloss deze maand heb gekocht, maar gebruikt heb ik hem zeker. De No Limits Volume Mascara is erg fijn. Dit was mijn eerste mascara en omdat ik een nieuwe nodig had deze maand kocht ik hem nog een keer. 

Eerlijk: deze deo heb ik niet gekocht in Februari, wel veel gebruikt. De shower cream wel. Ik hou van dit geurtje, heel simpel, beetje ouderwets (op een goede manier) en daarom kocht ik dus ook de douche crème. De producten zijn van Dove, in Original.

Ik smokkel hiermee een beetje, de Catrice lipsticks in de bruin metallic huls (Absolute Moisture) lipsticks heb ik gisteren en eergisteren gekocht. Maar omdat het alle vier (ook de Essence lipstick) fijne lipsticks zijn die uit het assortiment gaan en nu met 50% korting te koop zijn - als je geluk hebt - vond ik het niet leuk om het bij de favorieten van Maart te doen. V.l.n.r. : Essence 45 This Is Me - Catrice 010 Gentle Nude - Catrice 030 Spicy Coral - 110 Gentle Beige.

Zal ik dit vaker doen?
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...