02-03-2011

ALLE nieuwe Essence nagellakjes # deel 1


Hopelijk maak ik het met dit artikel een beetje goed dat ik gisteren niet heb gepost, ik laat namelijk alle nieuwe nagellakjes van Essence zien. Niet de lakjes die al bestonden, nee, de nieuwe.
Ik laat trouwens niet de flesjes zien, de finishes zijn namelijk iets beter te zien op de bolletjes en de potjes kon ik ook niet vinden als foto.
Het volgende deel volgt nog!
Bron foto's: Essence.eu
<Very Berry is een koele roze kleur met een blauwige ondertoon
Dress For A Moment is een hele lichte lilakleur>

<Where Is The Party is een paars/groen/blauwe holo
Modern Romance is de naam van een mooie nude kleur>

<Date With The Night lijkt mij een chocolade bruin
Wake Up! Is een felle oranje kleur>

<Red-y To Go lijkt mij een roze/oranje holo of duochrome
Meet Me Now! Is een paarse kleur>




Pfoe, wat een gedoe om ze er netjes in te krijgen. Ik zie dat de rondjes inmiddels niet meer goed gelijk staan, dus komt er nu gelijk deel 2 aan!

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...