21-02-2011

Lovely Budget Products

De foto is bewerkt op picnik.com, vaker doen? Of liever niet?
Maar daar ga ik het natuurlijk niet over hebben. Ik ben gek op budget make-up, zeg maar gerust dat ik alleen dat koop, vooral Essence. En naar mijn mening heb ik nog nooit een miskoop van dit merk gedaan, dus dat is mooi. Vandaag mijn echte favorieten hiervan! My Lovely Budget Products are...

  • Dove Original Deo: Een fijne, basic deo, het geurtje vind ik ook erg lekker.
  • Catrice Allround Concealer: De tweede kleur is al bijna op, zo fijn vind ik hem! In de zomer gebruik ik de donkerste kleur.
  • Essence Silky Touch Blush in Babydoll: Dit is echt een prachtige warm roze blush, op het eerste gezicht mat, maar in het licht of in de zon komt er een subtiel glansje op je jukbeenderen.
  • Essence Mineral Compact Powder in 06 Matt Cashmere: Hier moet ik echt eens een review overschrijven, het is echt een fijne poeder die ik al voor de tweede keer heb gekocht.
  • Essence Crazy About Colour Multi Colour Blush in Colourmania: Dit is helaas een Limited Edition, maar ik vind het een prachtig product, eyecandy! En je krijgt er ook nog eens een mooie glans van in de zon. Love!
  • Essence I Love Berlin Lip Balm in I Love This City: In deze koude wintermaanden heb ik last van droge lippen, een lipgloss/stick accentueert dat alleen maar dus deze gekleurde balsem is de uitkomst!
  • Essence Long Lasting Eye Pencil in C'est La Vie!: Ik hou niet zo van potloodjes, maar eyeliners die je zo naar boven kan halen vind ik veel fijner. Zo ook deze, de zilvere kleur is heel mooi en ik draag deze graag voor een wakkere look :)
  • Essence Hypno Gloss 3in1 Mascara: Deze is inmiddels al vervangen door een andere mascara (deze werd te oud en was niet meer mooi), maar alsnog een hele prettige mascara.
  • Essence Eyeshadow Duo in Ever Glam: Ik gebruik dit duo elke dag naar school! Een favoriet dus. (review)
  • Essence XXXL Nudes lipgloss in Nude Kiss: Een fijn nude kleurtje die erg op mijn lipkleur lijkt. Inmiddels heb ik Pure Beauty (nog lichter) ook in mijn bezit, deze is net zo fijn als Nude Kiss! (review)
Hopelijk vinden jullie zo'n artikel leuk! Natuurlijk komen er nog reviews aan, maar niet van LE producten die niet meer te koop zijn, dat vind ik zelf altijd jammer, dat je het niet meer kan kopen dan.
Het zijn èchte favorieten die dan ook behoren tot mijn daily routine. De oogschaduw, lipgloss en blush wisselt wel vaker, maar over het algemeen zijn dit toch echt grote favorieten.

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...