15-02-2011

EOTD: Look met 40 palette

Vandaag de eerste look met het 40 palette. Ik had er al meer gemaakt maar deze vond ik niet goed gelukt of niet mooi, deze vond ik wel leuk dus post ik deze!
Kijk je mee?

 
De kleuren met een streepje erdoor zijn verwerkt in de look.
Achteraf gezien kon ik misschien beter nummers gebruiken maar dit is ook wel te doen.
Als eerste mengde ik de twee kleuren uit de eerste rij, een lichtroze en highlighter. Ik bracht deze over mijn bewegende ooglid aan. Ik gebruikte de tweede kleur van onderen uit de zevende rij in mijn crease. Dit is een paarse kleur die naar donkerroze neigt. Vervolgens vond ik dit te roze en mengde ik de blauwe (vijfde rij, onderste kleur) en paarse kleur (zevende rij, onderste kleur) met elkaar, deze kleuren bracht ik iets boven het roze aan.

Niet geblend vond ik niet mooi, te hard en fel. Ik ging dus gelijk met een blendingkwast aan de slag (I love my HEMA blending brush) en daarna voegde ik er een zilver lijntje aan toe (Essence Long Lasting EyePencil 05 C'est La Vie!). Ik vind dit potlood fantastisch, ik gebruik deze heel vaak. Een paars lijntje uit het palette (zevende rij, derde kleur) onder mijn oog, mascara, highlighter op het wenkbrauwbot en ik was klaar!

Q: Willen jullie vaker EOTD's zien?

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...