15-02-2011

Nail art inspiration # 2

Deze foto's zijn gewoon van google, de bron vermeld ik er dit keer niet bij. Dus merk je dat de foto van jou is? Zeg het even in de comments en ik verwijder hem meteen!
Wow! Die kaartjes!
Super schattig patroontje, leuk afgewisseld ook.
Geweldig leuk toch? Super knap die roosjes, zou dat echt niet zo strak kunnen.
Deze vind ik echt fantastisch! I ♥ NY en zebra print.
Haha! Spongebob nails, hoe kom je erop? Knap gedaan ook.
Deze marble nails zijn prachtig! Mijn eerste poging heeft helaas gefaalt. Willen jullie daar foto's van?
Do I need to tell why? De perfecte bloemen, de roze glitter tips, prachtig! Hoewel ik zelf eerder voor een paarse basis zal kiezen in plaats van zwart.
Ik vind de marine look al helemaal leuk, nagels in deze stijl al helemaal! Ik heb zelf een keertje marine nagels gemaakt met rood en blauw, maar toen ik deze zag... Perfect!
USA nail art! Deze wil ik zeker nog een keer maken.

Dit was het weer voor deze keer! Niet heel veel, maar ik post dit soort artikelen vaker (klik maar eens op de tag 'inspiration') dus ik doe niet alles in één keer.

Q: Doe jij aan nail art?

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...