16-02-2011

DIY: Homemade fotostudio

Ik deed altijd moeilijk met papiertjes op mijn bureau, maar dit was behoorlijk onhandig met producten die je het beste neer kon zetten (lees: nagellak). Ik kon een papiertje vasthouden maar omdat ik gisteren in een knutselbui was (klinkt een beetje raar, niet?) ben ik aan de slag gegaan met een paar velletjes A4 papier en lijm voor mijn eigen Homemade Fotostudio!

Zoals ik al zei is dit heel makkelijk, je hoeft eigenlijk alleen maar 4 papiertjes aan elkaar te plakken en je hebt je studio. Ik koos voor wit, maar als je het liefst op een andere achtergrond foto's maakt kan je voor een kleurtje kiezen. En nee, ik ga deze heus niet alleen maar gebruiken, ik vind foto's op een stofje ook erg leuk, maar mijn probleem met leuke achtergrond zoals dozen dat je al snel ziet waar het licht is, snap je wat ik bedoel?

Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...