09-11-2011

Catrice Big City Life - The Berlin Collection (Eye & Cheek palette)

Een hele hype is het: de Big City Life LE van Catrice. Ik had niet echt gepland om er eentje aan te schaffen maar dankzij alle beautyblogs (sorry meiden, haha) wilde ik er toch wel graag eentje hebben. En wel het Berlin palette! Nou heb ik het geluk dat ik in een klein stadje woon en er eigenlijk nooit echt een limited edition geplunderd is. Ik kocht 'm alweer een week terug en toen ik dinsdag weer het Kruidvat in liep was het schap nog zo goed als vol. Alleen het Berlin Palette, daar waren er niet veel van te bekennen en logisch: het is een super mooi palette! Kijken jullie mee?


De Limited Edition is geïnspireerd op de grote wereldsteden Londen, New York, Sydney en Berlijn. In de collectie vinden we van alle vier de steden een nagellak en een palette met oogschaduws, blushes en een oogpotloodje.
Ik ben zelf nog nooit in Berlijn geweest, maar op de andere palettes kon ik de gebouwen op de verpakking goed herkennen (London Eye, het opera gebouw (waarvan ik even de naam vergeten ben), de skyline van New York...). In principe staat Berlijn dus op het doosje afgebeeld.
Op de achterkant vinden we informatie en een voorbeeld look.
Zo ziet het palette er in zijn totaal uit, met een net plasticje. Zie je trouwens mijn nieuwe camera? I love ittt!

Zoals ik al zei zit er bij het palette een zwart oogpotloodje. Ik gebruik nooit oogpotlood, dus heb deze niet echt goed kunnen beoordelen. Sowieso hoef je het palette niet te kopen voor het mini-potloodje.
Zwart, simpel zwart. Het was denk ik leuker geweest als er bij elk palette een andere kleur zat, bijvoorbeeld bij deze grijs of bruin en bij het Sydney palette paars.
Twee blushes, zes oogschaduws. Alle namen komen natuurlijk uit Berlijn, jammer (maar begrijpelijk) dat het in het Duits is, want sinds ik een vreselijke leraar heb voor Duits vind ik het nou niet bepaald leuk, haha :')
Blushes Siegessaule (mat lichtroze, niet goed te zien op mijn huid) en Unter Den Linden (shimmery koper/bruin).
De oogschaduws zijn stuk voor stuk prachtig! Goed gepigmenteerd en niet korrelig, helemaal niks op aan te merken. Ik ga zeker nog een look maken met deze oogschaduws.

De Catrice Big City Life LE palettes kosten €6,99 en zijn voor een korte tijd te koop bij het Kruidvat, wees er snel bij, want de palettes gaan hard!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...