18-10-2011

Ooglook met ELF 'Wild' - Rawr!

Ik zei het al in het artikel van de ELF Mineral Eyeshadow: ik ga een look maken! Ik gebruikte per ongeluk een verkeerde kwast en ik had een dikke bruine lijn in de crease gezet. Dus het is een wat heftigere geworden! Kijk zeker verder voor meer foto's.


Ik moet er even bij zeggen dat ik de foto's niet allemaal super vind geworden, sommige zijn een beetje beworgen. Ik had eigenlijk pas bij de laatste foto's door hoe ik de foto gewoon goed kon maken. Met één hand een foto's van mijn oog proberen te maken en tegelijk in de spiegel kijken is niet heel makkelijk, dus ik maakte snel een soort statief met een doosje en een verpakking van een crème, excuses hiervoor dus :) Maar alles beter dan de ene foto die ik eerst poste bij mijn EOTD's.
Ik had dus een donkerbruine oogschaduw in de crease aangebracht, het was nogal een uitdaging doordat hij én ontzettend gepigmenteerd was én niet gepressed was, maar los. Ik had er wat lila en paars bijgedaan op het ooglid wat later een beetje vervaagde en toen was de look opeens veel paarser en ontzettend shimmery!
Ik had zin in een wat extremere look en sinds ik het resultaat toch al niet geweldig vond, en wat foto's had gezien op internet eerder die dag besloot ik lekker gek te doen en een luipaardprintje te maken. Dit deed ik door middel van zilver oogpotlood en paarse gelliner.
En met oogschaduw en oogpotlood een driedubbele eyeliner met een wing. Onder mijn oog lichtpaars, boven mijn oog zilver en daartussen felpaars.
Een flinke dot mascara (hoort wel een beetje bij deze look) en highlighter and... we're done!

Maak jij wel eens aparte ooglooks als je niet naar buiten gaat?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...