19-10-2011

Essence Sun Club Glamour To Go Eyeshadow 02 Long Beach + look

Zo, dat is nog eens wat ik noem een mond vol! Vandaag een review over een paletje dat ook al voorbij kwam in mijn favorieten van september - artikel. Namelijk een neutraal doosje van Essence. Veel meer kan ik niet in deze 'intro' zetten, dus laten we gewoon doorgaan naar de review en de swatches.


Op de verpakking heb ik eigenlijk niets aan te merken. Het is transparant plastic, maar op een manier gebruikt dat het er niet super goedkoop uitziet en het toch nog een stevig doosje is. Je hoort echt een 'klik', dus is het ideaal om mee te nemen. De figuurtjes erop laten zien dat het niet van de standaard Essence lijn is, maar van Sun Club. De paletjes waren eerder te koop bij filialen met een tweede display, maar nu liggen ze ook bij de gewone. En blij dat ik daarmee ben!
Op de achterkant vinden we een felroze sticker met toelichting, gewicht, houdbaarheid, de naam en de ingrediƫnten. Er zijn twee Sun Club Glamour To Go's: 02 Long Beach met neutrale kleuren en nog een andere met iets fellere kleurtjes.
De oogschaduws zijn vrij klein, maar toch prima. Ik vind vooral de verdeling van kleuren mooi, je kan er echt heel veel kanten mee op! De enige kleur die ik alleen nog maar geswatched heb is de koper kleur op de onderste rij, omdat mij dit niet zo mooi staat. De andere kleuren, daar heb ik volop dagelijkse looks mee gemaakt!
Op de foto's lijken de oogschaduws niet goed gepigmenteerd, maar ze zijn het toch wel. Ze zijn wel erg korrelig, dus goed aftikken.
Excuses voor de swatchfoto's, geen excuus voor, maar het ging gewoon niet helemaal goed :')
Dan nog een snelle look, deze maakte ik als volgt:
  • 1e kleur van onder gemengd met de 2e van boven op ooglid
  • de laatste kleur van de onderste rij aan de binnenkant van de crease, naar de neus toe
  • de 3e kleur van de laatste rij in de crease
  • highlighter op het wenkbrauwbot en in de binnenste ooghoek
En dat is een super snelle, lichte look voor school. Ik gebruik de donkere crease-kleuren ook, maar bij deze look toevallig niet. Alle kleuren zijn shimmery, behalve de tweede bruine kleur.

Het Essence Sun Club Glamour To Go Eyeshadow in 02 Long Beach paletje is voor €2,99 te koop bij alle filialen van Kruidvat die Essence verkopen!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...