10-09-2011

Question: Welke make-up producten heb je ooit opgemaakt en opnieuw gekocht?

Een vraag die best duidelijk is neem ik aan. Toch maakt de gemiddelde beautylover niet snel een product op. Als je erg houvast bent aan producten en merken is dit sneller het geval.

Question: Welke make-up producten heb je ooit opgemaakt en opnieuw gekocht?

Als je de pan raakt telt het natuurlijk ook!
Ik heb het  Catrice concealer palet (Allround) opnieuw gekocht en voor de tweede keer ga ik hem weer helemaal opmaken. Ik laat het hier niet zien omdat het er nogal vies uitziet, maar die koop ik graag nog een derde keer.
Ook een poeder van Essence (perfecte kleur, maar uit het assortiment helaas) heb ik drie maal gekocht en twee daarvan zijn nu minerale poeders (laten vallen!). De derde is nu een heel groot stuk van de pan zichtbaar.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...