12-09-2011

ELF Studio Blush in Twinkle Pink

Je zag laatst al een pakketje van Eyes Lips Face, oftewel ELF. Ik mocht vijf producten uit testen voor dit merk. Drie dingen uit de gewone €1 lijn, één Mineral product en last but not least... iets van de Studio lijn! Dat 'iets' is een blush geworden en daar ga ik als eerste over vertellen.


De Eyes Lips Face Studio lijn bevat iets duurdere producten; maar alsnog goedkoop. Ook zien de producten er wat luxer uit, mat zwart.
*Excuses voor de bewogen foto* De blush wordt geleverd in een doosje. Je kan hem er natuurlijk omheen houden, maar ik vind dit zelf niet zo praktisch als ik een product vaak pak. Toch bewaar ik het doosje.
Ook staat er wat informatie op:
,,The soft sheer texture blends into the skin for a silky finish. Designed to be worn alone or layered for more depth. Highlight your complexion with a subtle healthy glow.''
De doosjes van de Studio blushes lijken op die van NARS, qua vorm. Dik, mat zwart plastic en een goed stevig doosje. Handig voor in je tas dus, aangezien we geen roze poeder verspreid willen hebben. Er zit op de achterkant een heel klein stickertje met de naam: Twinkle Pink. Op de site wordt deze aangegeven bij nieuwigheden. Dus zo lang bestaat hij nog niet!

Op de eerste foto zag je dat er een plasticje over de blush heen zat als bescherming.


De kleur is in het echt rozer dan op de foto en hij bevat mooie gouden glitter. Die gouden glitters zijn wel wat groot en zichtbaar op je wangen, maar het geeft geen 'discobal-effect'.
Dit is een moeilijke kleur om vast te leggen, hij is namelijk niet zo licht. Ik raad je aan om dus maar op google te kijken voor een kleurrechte swatch, want je wil natuurlijk wel een mooie kleur hebben! Alle kleuren zijn mooi hoor, daar niet van, maar het foto's maken ging nogal moeizaam die middag.

De blush is hier te koop, kost €4, maar de verzendkosten zijn wel erg aan de hoge kant: volgens mij 6 à 7 euro. Dus het beste koop je samen met een vriendin of ga je gewoon lekker los met veel producten. Lijkt me niet moeilijk bij zo'n leuke budgetproof webshop. :)


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...