29-06-2013

Must Sees: Mijn Favoriete Series

Why hello there! Waar ik was? Overal behalve op mijn blog. School is vooral de grote boosdoener hiervan, maar ik ga nu wel mooi over naar 4 TVWO, dus het is het helemaal waard geweest. Na precies twee maanden niks gepost te hebben, wil ik luchtig beginnen met mijn favoriete series.


Glee
Seizoen 4 van Glee is al een tijdje afgelopen en eind augustus begint seizoen 5 alweer in Amerika. In de eerste drie seizoenen was de cast vrijwel hetzelfde, met af en toe wat gast- of blijvende rollen, maar aangezien een groot deel daarvan in het senior year van high school zat, zijn er in seizoen 4 nieuwe rollen voor in de plaats gekomen. Ook leuk hoor, maar jammer genoeg wat minder dat echte Glee-gevoel (lastig uit te leggen)... Toch vind ik deze serie met covers van liedjes echt geweldig en kijk ik dus ook uit naar seizoen 5!

Pretty Little Liars
Al een jaar lang mijn absolute favoriet, wauw wat ben ik gek op deze serie! Pretty Little Liars gaat over vier meiden, wonend in het mysterieuze stadje Rosewood. Als de vijfde vriendin Alison vermist raakt en een jaar later haar lichaam gevonden wordt, krijgen de meiden allemaal berichtjes van ene '-A'. Het vierde seizoen is net begonnen en er komen steeds meer vragen bij over wie '-A' nou is, wie Alison vermoord heeft, of Alison überhaupt dood is. Ik kijk dan ook iedere woensdagmiddag vol met aandacht naar PLL. Ja, love it!

The Lying Game
TLG gaat over Emma Becker, die een tweelingzus genaamd Sutton Mercer blijkt te hebben. Nadat ze elkaar voor het eerst zien, wil Sutton op zoek naar hun biologische moeder en moet Emma haar plaats innemen. In het begin gaat dit natuurlijk wel eens fout, want Emma weet niks over Sutton. Er is - tot nu toe - slechte 1,5 seizoen van TLG gefilmd. De vraag is of seizoen 2 wordt afgemaakt of dat de serie gecanceld is. Dat laaste zou ik erg jammer vinden, want de vragen zijn zeker niet allemaal beantwoord. TLG is trouwens van dezelfde makers als PLL, dus dat moet goed zijn!

Ik wil graag nog The Vampire Diaries, Twisted en veel meer andere series zien, want mijn vakantie begint aankomende maandag na mijn laatste proefwerk! Dus als jullie je favoriete series wellicht kunnen delen in de comments, kan ik ze eens gaan kijken :D
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...