29-04-2013

Opgemaakt #5 - maart & april

Long time no see! Excusez-moi. Ik heb nu vakantie en hoewel ik één week daarvan weg ben, ga ik nu wel even lekker bloggen, yay! Een aantal dagen geleden bedacht ik me dat het bijna twee maanden geleden was dat ik een opgemaakt-filmpje had gemaakt. Ik probeer me aan de twee maanden vast te houden, maar m'n bakje stroomde letterlijk over. Kijk mee!


Allereerst een Nivea Powerfruit Relax douchegel, redelijk simpel maar hij rook lekker naar bessen. Daarna volgt een Shower Cream in Happy Days van de Action, die had echt een heerlijk zomerse geur! Dan een erg geliefd product: de Lush Sweetie Pie Shower Jelly, hiervan haalde ik telkens een stukje af en dat ging dan heerlijk schuimen in combinatie met een puffspons. Ik heb 'm zelfs al opnieuw gekocht. Ook heb ik de Lush Space Girl Bath Ballistic gebruikt, hmm.
Ik gebruik bijna elke avond deze producten, alleen de oogmake-upremover is nu vervangen door een andere. Allereerst zie je de 2-fases remover van Nivea en dan de Rapid Action Lotion van Clearasil. Voordat ik tonic gebruik was ik mijn gezicht met de Nivea Verzachtende reinigingsmousse en om alles af te sluiten gebruik ik de dagcrème voor de gevoelige huid van Kruidvat. De laatste drie producten heb ik ook al opnieuw gekocht!
Ook heb ik weer twee bodybutters opgemaakt! Allereerst de overheerlijke Dove Winter Care Cream. Echt, als je die nog ergens ziet, koop 'm. Net als de douchecrème van dezelfde lijn trouwens. Volgens mij zijn de crèmes bij de Action nog wel verkrijgbaar. Daarnaast ligt de I Love... Coconut & Cream bodybutter. Ik ben niet heel erg gek van de geur van kokos, maar deze was opzich wel te doen na een tijdje. Ik gebruikte 'm vooral als handcrème, want hij was best vloeibaar.
Zoals altijd heb ik een conditioner eerder opgemaakt dan de shampoo, haha! Dit keer de Andrélon Oil & Care Conditioner. Daarnaast ligt de Rituals Gingko's Secret handcrème. Allebei best fijne producten! Dan een basic, de Etos nagellakremover, gewoon fijn.
Ik heb een parfum opgemaakt! De kleinere variant van Essence Like A Trip To New York, echt een lekker geurtje. Daarnaast ligt een heerlijk ruikende lipbalsem van Labello Pure & Natural: Kamille & Calendula. De hele lijn daarvan is heerlijk trouwens. Vervolgens een Skin Finish van Catrice die zover op was dat de zijkantjes kapot gingen, echt een fijne poeder! Maar - as always is mijn kleur uit het assortiment  gegaan :( Bezoekers die me al meer dan een jaar volgen weten misschien nog wel dat ik een poeder van Essence heel vaak opnieuw had gekocht en fijn vond en toen ging mijn kleur dus ook weg.. bummer. Dan nog een Catrice Allround Concealer paletje. Die gaan ZO snel leeg, echt niet normaal.
De Onyx maskerdoekjes van de Action zijn helaas helemaal uitgedroogd. Ook het Montagne Jeunnese Passion Peel Off masker heb ik laatst gebruikt. Beiden niet echt bijzonder. Behalve dan dat je er heel grappig uitziet met zo'n maskerdoekje op, haha!
Vervolgens drie producten die ik helaas weg moest gooien. Links zie je een Essence Get BIG! Lashes Volume Boost mascara, die is bedorven. Ew, ik ga maar niet op die geur in. De Nivea Dry Comfort Deo & Dove Beauty Finish Deo zijn allebei gesneuveld op reis naar Spanje, meh. Net toen ze allebei bijna op waren.

En dat waren mijn opgemaakte producten van maart en april! Laat me weten wat je hebt opgemaakt in de comments :-)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...