15-03-2013

Tag - I love spring!

Gisteren kwam ik een leuke tag tegen bij Fabulouise en ik besloot dat ik ´m wel wilde overnemen! Het is de I love spring tag, dus laat ik maar niet te lang gaan kletsen en gelijk overgaan naar de tag zelf :-)

1. Welke nagellak kleuren draag jij het liefste in het voorjaar?
Vooral lieflijke pastelkleurtjes, maar dat draag ik ook in de winter. Net zo goed als dat ik gewoon donkerblauw in de zomer draag...

2. Hoe zie jij er op je paasbest uit?
Wij vieren eigenlijk nooit echt Pasen, maar als we iets met familie gaan doen - een paasbrunch - draag ik gewoon een leuke lente outfit met pasteltinten en bloemetjes.


3. Als je aan de lente denkt, waar word je dan echt vrolijk van?
In de middag terugfietsen naar huis en dat er een gezellig zonnetje door de bomen heen piept. Heel warm vind ik nou ook niet super fijn voor op de fiets, maar een zonnetje? Graag zelfs!

4. Wat is jouw ultieme voorjaarsparfum?
Ik draag veel verschillende geurtjes, maar ik gebruik nu heel veel de DKNY Be Delicious dupe van de Action veel, heerlijk! Oh, en als ik ´m zou hebben zou ik me  helemaal ondersprayen met Marc Jacobs Daisy en ook lem ik de nieuwe eau de toilettes van The Body Shop, vooral in de geuren Shea en Mango... Okay I better stop, ik draai door.


5. Welke items in je kast bewaar jij speciaal voor de lente?
Heel simpel, mijn mintgroene broek!

6. Van welk nummer krijg je spontaan de lente in je bol?
Oké, even op mijn mobiel kijken hoor... *5 minuten later* Ik heb niet veel zomerse liedjes op mijn mobiel staan, maar aangezien de clip van dit liedje erg mooi is toch wel Heart Vacancy van The Wanted is. Maar ik vind heel veel muziek geweldig.


7. Welke musthave hoop jij nog te scoren dit voorjaar?
Ja, dan toch wel Marc Jacobs Daisy, maar dat gaat ´m waarschijnlijk niet worden, haha! Auch, zo duur.

8. Welke smaak paaseitjes is jouw favoriet?
Wit! Ik hou van chocolade eitjes, heerlijk.

Neem deze tag vooral over als je ´m leuk vind!
Bron foto´s: Tumblr. Ik heb ze ook allemaal op mijn Tumblr ge-reblogged.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...