14-03-2013

Favourite Lipbalms

Gebarsten lippen zijn toch wel een heel vervelend ding aan de winter, zeker als je een dagje geen lipbalsems meehebt! Ik heb veel lipbalsems, alleen ik ga vandaag mijn grote favorieten laten zien. Wat redt mijn lippen in de guurste weeromstandigheden? Kijk mee!

Van links naar rechts en met de klok mee:
Candy Kisses - Very Cherry | Vaseline Lip Therapy - Aloe Vera | Elizabeth Arden - Eight Hour Cream Lip Protectant | Palmers Cocoa Butter Formala - Dark Chocolate | Kruidvat Intensive Repair - Intensieve Lipcrème

En dat is slechts een selectie van mijn favorieten! Zo ben ik bijvoorbeeld mijn grote favoriet Blistex Medplus vergeten - shame on me. Ook gebruik ik wel vaker lipbalsemsticks, maar dat is meer als ik op school ben, omdat ik de potjes vaak net iets verzorgender vind!
Van links naar rechts: 
Kruidvat | Palmers | Candy Kisses | Vaseline | Eight Hour Cream

Eight Hour Cream lipbalsem is wat dunner dan de zalf uit de tube, maar ik gebruik ´m zeker niet alleen als lipbalsem zelf, hij werkt namelijk ook top voor andere droge plekjes! Hopelijk vonden jullie deze selectie van goedkope èn dure lipbalsems leuk :-)

Waar willen jullie nog meer favorieten artikeltjes van zien?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...