05-01-2013

Weekly Snapshots - January #1

Happy new year!! 
Ja ik was te laat, ik weet het, ik weet het. Maar beter laat dan nooit :-)

Ja, deze week was leuk! Zo was ik afgelopen weekend in Parijs en gingen we afgelopen dinsdag weer naar huis, zo liep ik donderdag door Utrecht om lekker te shoppen. Foto´s van Parijs laat ik (nog) niet zien, maar laat me zeker weten als je die wél graag wil zien. Oké meer dan genoeg gekletst weer, de foto´s dus.

  1. Kale kerstboom, haha. Dag kerstboom!
  2. De foil method bij mijn moeder uitroberen, aangezien ze Shellac nagellak had.
  3. Wachten op m´n moeder in Utrecht, naar een cursus van huiswerkbegeleiding.
  4. En bij een leuk zaakje warme chocomel en een delicious Franse chocoladetaart.
  1. Door Utrecht lopen. De buit? Veel van The Body Shop Sale, een broek en een parfum van de H&M.
  2. Voor het eerst een (oreo) Krushems van KFC, best lekker, maar een milkshake blijft zeker weten mijn voorkeur hebben.
  3. Douchen met producten van Nivea die ik afgelopen woensdag i.v.m. 2+2 gratis bij de Kruidvat kocht.
  4. De nieuwe broek dus, lol.
  1. Arme oogschaduw van ELF... wel mijn eigen schuld though, de eerste keer dat ik ´m swatchte veel hij net iets te hard in het bakje. Inmiddels is het dus een pigment geworden en zit ´ie in een ander potje.
  2. Mooi lakje van de Rimmel London kerstcollectie: Diamond Dust. Deze kocht ik samen met Ruby Crush ook met een actie (1+1 gratis) bij de Kruidvat.
  3. 300+ woorden opzoeken en leren gaat me nogal te ver, maar ik ga het zometeen toch maar doen.
  4. Maandag heb ik nog studiedag, maar inmiddels is het toch tijd om weer eens m´n hoofd naar school te zetten, dag vakantie!
Hopelijk vinden jullie het leuk dat er nu iedere week een Weekly Snapshots komt! Ik wel in ieder geval, haha. Laat me trouwens weten als jullie foto´s van Parijs willen zien :-)
Hoe was jullie eerste week van 2013?


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...