06-01-2013

Mijn eerste MAC product! Sheertone Shimmer Blush in Peachykeen

Ik kan sinds 31 december (met trots!) zeggen dat ik geen MAC-groentje meer ben, woohoo! Ik weet het nog goed, ik stond in Galeries Lafayette in Parijs bij de MAC counter rond te kijken. Rondkijken bij MAC deed ik wel vaker, maar dit keer bleef het daar niet bij, nee nee. Opeens kreeg ik een opwelling en wist ik dat een MAC product wilde kopen. En wel een blush. En dat is dus de Sheertone Shimmer Blush in Peachykeen!

Mooi aan MAC vind ik de matzwarte doosjes, I don´t know why, maar ze geven me gewoon een luxegevoel! De nodige informatie staat erop, zo bevat het product 6 gram en staat de naam erop.
Ook de verpakking van het product zelf vind ik er goed uit zien. Niks bijzonders verder, kijkend naar mijn blush stash vind ik wel dat er mooiere verpakkingen tussen zitten, dus wat dat betreft zou ik niet gelijk zien dat het product €21,- kost.
Peachykeen is een medium roze kleur met een warme, peachy ondertoon en veel gouden shimmers. Ik ben gek op blush, en vooral op warme blushes met shimmers, dus Peachykeen is helemaal perfect!
Aangezien Peachykeen een Sheertone Shimmer Blush is, komt er niet heel veel pigment vanaf en is ´ie op te bouwen. Dat heb ik dan ook op de swatch gedaan, ik denk dat ik zo´n 3 laagjes heb gebruikt. Het hangt ervan af wat jij het mooist vindt natuurlijk!
De MAC Sheertone Shimmer Blushes kosten allemaal €21,- en zijn te koop bij alle MAC-counters (die in een aantal filialen van de Bijenkorf, Douglas etc. zitten) en bij de MAC pro store op de Heiligeweg in Amsterdam.

Hebben jullie een MAC product? Zo ja, welke? Ik ben benieuwd!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...