26-07-2012

Personal update: Vakantie en over naar 3TVWO!

Vakantieee! Eindelijk! Officieel al een paar weken, maar ik vond dat ik er toch nog wel een artikeltje aan moest wijden. Ook ben ik heel gemakkelijk overgegaan naar de derde. Ik laat mijn proefwerkweekcijfers, mijn rapportcijfers, en m'n vakantiebestemming zien ^^


Omdat school afgelopen is voor een tijd, wilde ik natuurlijk wel mijn resultaten laten weten! Als eerste mijn proefwerkweekcijfers.

  • Nederlands (leestoets): 6,3
  • Frans (leestoets): 5,3
  • Frans (mondeling): 9
  • Duits: 8,1
  • Engels (leestoets): 6,4
  • Geschiedenis: 5,8
  • Aardrijkskunde: 3,7
  • Wiskunde: 6
  • Natuurkunde: 8
  • Biologie: 5,7
  • KGL a.k.a. Kennis van het Geestelijk Leven (levensbeschouwingen en godsdiensten): 6
De cijfers zijn heel verschillend, sommigen zijn me tegengevallen, met anderen was ik juist weer heel blij. Het hele jaar haalde ik negens en tienen voor Frans, maar ik ben absoluut niet goed in leestoetsen van talen (hoewel het bij het oefenen prima ging), dus met dat cijfer was ik niet blij. Met het mondelingcijfer was ik helemaal happy juist! Ook Duits ging erg goed. De Engels leestoets was niet te doen, heel hoog niveau Engels (dat krijg je op TTO, tsja...), lange teksten die over vage onderwerpen gingen... en dan kwam alles ook nog eens uit 1993! Toch viel het cijfer me best mee, hoewel ik had gehoopt op iets hogers.

Geschiedenis ging niet zo goed, ook al had ik er wel voor geleerd. Hetzelfde geldt voor Aardrijkskunde, dit proefwerk was echt zo lastig! Een 3,7 is dus ook echt heel slecht. Met wiskunde ben ik wel tevreden en met biologie ook. Voor natuurkunde stond ik het hele jaar onvoldoende, met mijn 8 heb ik het opgekrikt naar een 5,6! Wooh! KGL was een moeilijk inzichtsproefwerk, dus met dat cijfer ben ik heel blij.


Dan over naar mijn rapport! Natuurlijk kon het altijd beter, maar ik ben er toch best blij mee!
  • Nederlands: 7
  • Frans: 8
  • Duits: 7
  • Engels: 7
  • Geschiedenis: 6
  • Aardrijkskunde: 6
  • Wiskunde: 6
  • Natuurkunde: 6
  • Biologie: 6
  • Muziek: 7
  • L.O.: 7
  • BV: 7
  • KGL: 7
  • Drama: 7
Voor geschiedenis stond ik helaas een 6,4 dus dat was net geen 7. Voor aardrijkskunde stond ik een 7 afgerond, maar door m'n slechte proefwerkcijfer is dat naar een 6 gegaan. Ik ben heel erg trots op natuurkunde, aangezien ik daar absoluut geen hoop meer voor had dat ik daar nog een voldoende voor kon komen te staan. Wiskunde ging in het begin van het schooljaar heel slecht (als in: ik stond een 4,6) en door bijles heb ik dat opgehaald naar een 6,3. Wat dus een 6 is. Voor de rest ben ik ook tevreden met de cijfers! Yay! Zonder enkele onvoldoendes over naar het derde jaar van het Tweetalig VWO! Wat dus meteen m'n laatste schooljaar in het Engels wordt.
Dan ga ik over een tijdje naar ItaliĆ«! We gaan weer naar dezelfde plek als vorig jaar, aangezien ons dit heel erg beviel. Jullie zullen er niks van merken, aangezien ik mijn artikels gewoon inplan, en ik laat ook niet weten wanneer we gaan (i.v.m. veiligheidsregels thuis, mocht niet van m'n vader), maar jullie weten het wanneer ik terug ben! 

Fijne vakanties ladies (& gentlemen)! Wat gaan jullie doen?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...