23-03-2012

30 Days Nail Challenge - Day 2: Orange Nails

Dag 2 van de 30 Days Nail Challenge! De oranje nagellak mocht uit de lades gehaald worden. Ik besloot voor een niet zo schreeuwerige, peachy lak te gaan.


Peachy nagellak vind ik altijd erg zomers en fleurig. Toch heb ik snel het idee dat ze veel op elkaar lijken en ik de formules niet zo fijn vind werken, helaas. 'I Scream Peach' van Catrice heeft veel dupes, maar omdat ik deze al een tijd niet meer had gebruikt, besloot ik toch maar voor deze te gaan.
Ik gebruikte twee redelijk dikke lagen, zodat ze nagellak mooi glad werd en dekte. In de nagellak zit geen enkele shimmer, hij is creamy.
Ik weet niet 100% zeker of I Scream Peach nog in het assortiment zit, maar er zijn genoeg dupes te vinden.
Ik verheug me behoorlijk op morgen: Yellow Nails! Dan ga ik namelijk mijn nieuwste lakje gebruiken die een dupe is van Chanel Mimosa ^.^
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...