22-03-2012

30 Days Nail Challenge - Day 1: Red Nails

Ik heb besloten gelijk te beginnen aan de 30 Days Nail Challenge! Het is tijd voor dag 1, waarvoor ik 'Red Nails' moest maken. Simpel. Omdat ik het toch iets té makkelijk vond om alleen maar rode creamy nagellak te gebruiken, heb ik er ook wat glitter aan toegevoegd. De foto's zijn buiten in de tuin geweest, wat een heerlijk weer hè? :-)



De glitter is echt lastig vast te leggen, dat zei ik toen in het review-artikel ook al. Maar in de zon ging het gelukkig beter!
Ik heb eerst gewoon alle nagels rood gelakt, twee laagjes. Daarna twee lagen glitter eroverheen, omdat die op zichzelf wat langer de tijd neemt om te dekken.
Ik gebruikte twee lakjes: Barry M Nail Paint in 150 Red Glitter, de glitterlak dus. De creamy rood wat van een lak van Saffron, geen naam, maar onderop staat het nummer 29 dus daar vertrouw ik maar op, hihi.
Ik vind het een geslaagde eerste dag van de Challenge, al zeg ik het zelf. Ik ben er heel blij mee!
Morgen dag 2: Orange Nails.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...