24-08-2011

Personal Update!

Het is alweer een tijd geleden dat ik een Personal Update schreef. Maar omdat ik nog steeds op een minilaptopje werk is het vrij moeilijk om mijn foto's daar op te zetten, dus ik bedacht me dat dit misschien wel iets leuks zou zijn!
Dag vakantie, hallo school...
Ja, ik hoor bij de groep leerlingen die (helaas?) alweer naar school moeten! Maandag moest ik mijn rooster ophalen en ontmoetten we onze mentrix. Dinsdag had ik sportactiviteiten en vandaag moet ik er echt aan geloven: de lessen. Ik heb een onwijs fijn rooster en schattige schoolspulletjes. De vakantie duurde bijna té lang, dit klinkt raar, maar ik had na de proefwerkweek ook geen lessen meer dus ik zat echt bijna twee en een halve maand thuis, I got bored. Ik ga trouwens naar de tweede van het tweetalig VWO.
Mijn computer zat dus helemaal vol met virussen (de nep-virusscan was de druppel volgens mijn vader), maar als het goed is krijg ik hem vanmiddag weer terug, dus dat is fijn. Ik kan prima met dit laptopje, maar het typen vind ik sowieso niet heel prettig, gotta live with it.
Verder ben ik over een maand jarig! De 27e van september om precies te zijn. Dit valt op een dinsdag, waarbij het wel gelegen valt dat ik dan vroeg uit ben, twee uur. Ik wordt 13 en ik krijg vaak de vraag of ik een klas heb over geslagen, nee hoor! Ik ben gewoon vroege leerling.
Ik zit eraan te denken om binnenkort een winactie te houden! Mijn vraag is dus, wat voor soort dingen willen jullie winnen? Nagelspulletjes, een lekker beauty pakketje of misschien was make-upjes? Laat het me weten.

Als laatste nog een reminder voor de enquete: http://www.enquetemaken.be/toonenquete.php?id=81935

Bron: weheartit.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...