01-08-2011

MAX Nails French Manicure Set

In mijn shoplogje van laatst zagen jullie deze French Manicure set van MAX (nails) al. Deze kwam van de Action en toen ik thuis was kon ik niet anders dan 'm proberen en fotograferen, want jullie willen waarschijnlijk wel weten wat je kan verwachten voor een prijsje van slechts één euro dertig, nou... ik ben blij verrast!

De inhoud van het setje:
  • Een roze/peachy lak die zeer transparant is, waardoor je nagelbed net iets mooier van kleur wordt.
  • Een witte lak die goed dekt, een beetje dun, maar als een witte nagellak in twee lagen dekt is dat toch behoorlijk goed!
  • Een topcoat die heel langzaam droogt en ook niet genoeg glanst (naar mijn mening), ik gebruik liever mijn eigen topcoat.
  • Stickertjes die je op je nagel kan plakken zodat je een strak lijntje krijgt.
Je moet de sticker en witte nagellak dus voor de roze lak aanbrengen, bij andere setjes is dit vaak andersom waardoor de sticker vaak lichtroze meeneemt.
De sticker leg je onder je natuurlijke nageltip. Ze zijn wel erg groot, dus als je ze een beetje wil besparen kun je ze voor de kleinere nagels ook doormidden knippen.
En dan breng je de witte lak aan, voor het mooiste resultaat twee laagjes.
Wacht tot de witte nagellak droog is en haal de sticker eraf. Zoals je ziet heb ik wel een paar uitschieters, maar dit kan je makkelijk bijwerken met een wattenstaafje.
Als laatste twee stappen de roze lak en de topcoat. Als je de roze lak over de witte lak aanbrengt zie je soms wel een roze waas over de witte laag, wat niet heel mooi is, maar van veraf valt het niet op.
Deze set voor slechts €1,29 is een aanrader wat mij betreft! Je kan 'm kopen bij de Action en hij is van het merk MAX.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...