02-08-2011

Essence 50's Girls Reloaded Lipstick

Eerder konden jullie al lezen over de super fijne, rode lipstick uit de 50's Girls Reloaded Limited Edition van Essence. Daarvoor had ik al wat gekocht en daarna ook, dat laatste was een zacht oranje kleurige lipstick. Lees snel verder voor mijn mening!


Ik heb niets aan te merken op de verpakking, best stylish. Wit parelmoer met een super leuk logo erop wat me echt gelijk een navy-feeling geeft. Op verschillende blogs las ik dat de verpakking geïnspireerd was op die van MAC. Hij lijkt inderdaad voor zover ik dat weet, ik heb er namelijk geen. Hij voelt wel een beetje goedkoop aan, het plastic is best dun, maar ik vind niet dat we deze leuke, goedkope lipstick hierop moeten afrekenen.
De kleur die ik heb is 02 I'm Sailing. Een zacht oranje kleur, hij zit tussen oranje en peach in, afhankelijk van het aantal laagjes. Je krijgt 3,5 gram product.
Op de foto is de lipstick eigenlijk iets te fel. Je ziet dat de binnenkant van de huls van zilver-kleurig plastic is en de stick zelf ziet er netjes uit. Ik vond het trouwens een leuk detail dat de testers van deze lipsticks (hij is ook verkrijgbaar in het rood) een plastic, beschermdopje er overheen hadden. Het is namelijk vaak het geval dat lipsticks kapot gemaakt worden bij het terug stoppen van de testers.
Zoals ik hierboven al vermeldde is deze lipstick op te bouwen van peachy tot oranje. Bovenaan zie je een aantal laagjes, onderaan slechts één. Het product is heerlijk zacht, creamy en romig. Wel benadrukt hij velletjes, dus het beste scrub je je lippen een beetje van te voren. Dit kan met een washandje, handdoek, zacht tandenborsteltje, suiker of een speciale lipscrub.
Heel lang blijft het kleurtje niet op je lippen, zeker niet langer dan twee uur.

Wat kijk ik ernaar uit om de lipstick lekker buiten, met een zonnebril op te hebben. Waarschijnlijk ben ik als ik dit post al lekker in de warmte!

De Essence 50's Girls Reloaded Lipsticks kosten €1,99 en zijn tijdelijk verkrijgbaar bij Kruidvat.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...