05-08-2011

MAX Blush in Rosewood

Ik schreef laatst al een review over de vernieuwde oogschaduwpaletjes van MAX (Action), vandaag wil ik jullie wat vertellen over de blush. Ik ben er namelijk heel blij mee!

Alle MAX producten zitten in een kartonnen verpakking, een beetje verspilling, maar wel handig. Er staat op de achterkant wat het is en hoe het gebruikt kan worden, maar omdat me dat een beetje overbodig lijkt besteed ik daar even geen aandacht aan.
Het doosje vind ik mooi, best chique voor MAX. Wel onhandig met foto's maken door dat spiegelende, maar dat maakt natuurlijk helemaal niets uit. Op de verpakking staat MAX Blush | Highlighter. Eigenlijk bedoelen ze dus dat deze semi-matte blush een highlighter is? Yeah right...
Bij mij was er nog maar één kleur, maar ik weet nu al dat ik de volgende keer ook een andere kleur wil kopen. De blush lijkt op het eerste gezicht mat, maar in het licht en in het zonnetje heeft 'ie toch een shimmer.
De blush lijkt vrij licht en ik zou snel denken dat 'ie te licht voor me was. Toch valt hij iets donkerder uit op mijn wangen en is 'ie daardoor perfect. Hij behoort tot mijn dagelijkse routine!
Ik vind het heel leuk dat MAX er een spiegeltje en poederdonsje met twee zijden onder de blush heeft gemaakt. Ik heb dit zelf nog nooit gehad (true story!), hoewel dit toch vrij bekend is. Dit maakt deze blush nog net iets leuker en handiger!


Als het goed is kosten deze blushes 99 cent, dit las ik op een blog, en zijn ze te koop bij de Action.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...