04-08-2011

L.A. Colors Unforgettable palette

Het is tijd voor het L.A. Colors Palette dat ik in de Afro Beauty Shop in Den Haag scoorde voor €1,95. Deze paletjes zijn ook te koop bij verschillende online winkels. De naam is Unforgettable en door die naam wil ik wel weten of 'ie echt onvergetelijk is. How about the eyeshadow?


Ik vind dat de verpakking vrij goedkoop oogt, wel heel handig om te stapelen voor meiden die deze doosjes 'sparen'. Gewoon een doorzichtige deksel, een gemiddelde opening en niet groot of klein.
De kleurtjes die erin zitten zijn een beetje raar samengesteld. Wit en roze is hartstikke koel, maar de bruine kleurtjes zijn hier weer het tegenovergestelde van met hun warme ondertoon. Ik moet zeggen dat warme, bruine kleuren (koper) mij niet echt mooi staan. Een beetje een huilogen effect. Maar dat is persoonlijk!
En ja, een sponsapplicator... Die dingen vallen er altijd uit!

Dan de swatches! De oogschaduw is echt enorm zacht en daardoor ook brokkelig. Er komt lekker veel pigment vanaf, maar fallout gegarandeerd! 

Verder is de achterkant beplakt met een stickertje met informatie zoals de houdbaarheid (36 maanden, drie jaar dus, ik houd me hier verder nooit aan) en hoeveel gram erin zit (7.5 gram / 5 = 1.5 per oogschaduw. Leve de rekenmachine!).

Heb jij al eens een L.A. Colors Palette geprobeerd en zo ja, wat vond je ervan?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...