25-07-2011

TAG: Top 10 Award

Bereid je voor op de meest lastige tag in beautyland... Ik moet bij deze tag mijn top 10 beautyproducten laten zien. Met veel moeite heb ik gekozen tussen al mijn geliefde producten, kijk mee naar het resultaat!

Ik wil Nana bedanken voor de tag, ik vind het super leuk dat ik getagd ben!

De regels zijn als volgt:
  • Bedank degene die je getagd heeft en link naar haar blog 
  • Zet de Top 10 Award foto op je blog
  • Maak een lijst met je 10 favoriete beautyproducten
  • Tag 10 andere bloggers
Top 10 beautyproducten in mijn stash (niet in volgorde van beste naar slechtste, gewoon random):
  1. Hegron Rozenglycerine - een fijne crème die perfect is voor droge handen in een grote pot van 350 ml.
  2. Catrice Allround Concealer - vast heel bekend onder de beautylovers.
  3. Labello Pure & Natural - ik heb ze allemaal en ze zijn erg prettig!
  4. Essence lipglossjes - gewoon leuke glossjes (xxxl shine, xxxl nudes, stay with me)
  5. Kruidvat Bodyfruit - ik heb van de oranje lijn douchegel, scrub, bodybutter en -lotion, van de roze lijn bodybutter.
  6. Catrice quad Never Let Me Go - een perfect paletje om een neutrale look te creëren.
  7. Essence My Skin - ik heb alle crèmes en een cleansing gel, er komt was meer bij!
  8. 40 palette -tja, moet ik daar nog wat over zeggen?
  9. Clearasil producten - fijne verzorging voor de onzuivere huid.
  10. Etos nagellakremover zonder aceton - de enige nagellakremover die ik gebruik.
En nu ga ik even slecht doen, ik ga namelijk niemand taggen! Velen hebben deze tag al gedaan en iedere keer een stuk of tien verschillende blogs taggen is ook niet het makkelijkste. Dus voel je vrij en ga je gang. Ik zou het wel erg leuk vinden als je hieronder een reactie achter zou laten als je de tag ook doet, dan bekijk ik 'm zeker eens.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...