26-07-2011

I love: Labello Pure & Natural

Ik ben stiekem een beetje een lipbalsem addict. Vraag me niet waarom, maar ik smeer er de hele dag mee en ze zijn bij mij ook heel snel een klein stompje. Ik heb op deze vroege morgen een lijn van Labello die ik echt héél fijn vind en ze daar ook allemaal van heb. Namelijk de Pure & Natural.


De sticks zijn wel langer dan op de foto hoor, ik ben als de dood dat de sticks afbreken als ik ze helemaal omhoog draai. De Labello classic vind ik te vet, terwijl ik de roze lipbalsems enzo weer niet mooi vond (hoe bedoel je lelijk, felgekleurde velletjes als je er dik mee smeert?!). Hij smeert lekker makkelijk en trekt snel in en dan die geur! Ze reuken echt heerlijk. Ik kan niet goed kleuren beschrijven maar de lichtblauwe (munt & mineralen) ruikt naar munt en de gele (melk & honing) naar honing dus.


Heb jij al een Labello Pure & Natural geprobeerd?

EDIT: Tussen de drogisten zit wel een prijsverschil, Etos verkoopt ze voor 3 euro, Kruidvat voor 1 euro 50. Nog een verschil is dat ze bij Etos niet verpakt zijn en bij Kruidvat wel. Als je dus naar een lekker geurtje op zoek bent kan je bij Etos even kijken en eventueel bij Kruidvat kopen..
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...