07-07-2011

Mooie producten en verpakkingen

Toen ik laatst in een artikel aan jullie vroeg of jullie sneller aangetrokken werden tot mooie verpakkingen kreeg ik reacties van meiden waarbij dit zeker het geval is. Daarom dus, speciaal voor jullie, een artikel met mooie producten en verpakkingen.
Deze lipsticks hebben het in ieder geval allebei, maar hoe bizar is dit?! Lipsticks in de vorm van een kattenhoofdje. Hoe leuk het er ook uitziet, het lijkt me niet bepaald praktisch en het verdwijnt ook nog eens...
Deze Too Faced Box kennen we vast wel: World Domination Tour. Geweldig, er staat zelfs een ballerina in! Echt een meisje-meisje ding.

Benefit Finding Mr. Bright kit bevat de best verkochte producten van het merk: Girl Meets Pearl, Posie Tint, Highbeam, Erase Paste (ik weet niet of dit een 'best verkocht' product is). Flashy roze, ik hou ervan.
Een setje van Benefit met drie vloeibare producten, stains. Posietint is een zachtroze stain voor de lippen en wangen, highbeam is een highlighter die waar dan ook gebruikt kan worden op het gezicht, benetint is een rood-roze stain.

Er is nu ook een oranje stain van Benefint: Cha Cha Tint.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...