08-07-2011

Colourful eyes

Toen ik laatst een artikeltje schreef met drie ooglooks werd het me al snel duidelijk dat jullie meer wilden! Om precies die reden heb ik twee felle ooglooks op de foto gezet en deel ik deze met jullie. Dit maal zijn het er twee.


De eerste look bestaat vooral uit blauw, paars en roze. Blauw op het  bewegende ooglid voor ongeveer 2/3 Daarboven in de crease paars voor (again) 2/3 Op de andere plek in de crease fel roze en op het overige deel van het bewegend lid een soort mix tussen de roze en paarse kleur. Onder het oog hetzelfde als op het bewegende ooglid. Afgemaakt met zwarte mascara en toen was de look die perfect kleurde bij mijn shirtje (felblauw) geboren.
De tweede look is geinspireerd op een regenboog.. Helaas niet zo mooi geworden maar ik wilde 'm toch wel laten zien aan jullie. Het is een kleurverloop geworden. Aan de buitenkant rood, oranje, geel, groen in de ooghoek, onder het oog felblauw en om rood en blauw te laten verlopen paars. Mascara and we're done!

Voor alle twee de looks gebruikte ik het 40 palette.

Wat vinden jullie van deze looks? En vinden jullie fel ook zo leuk in de zomer?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...