18-07-2011

MAX Colors Baked Eyeshadow (Budget tip!)

Ik heb vandaag een leuke budget tip voor jullie! Namelijk de Baked Eyeshadow van MAX, te koop bij de Action. Bij mij was er nog maar één kleur, die vrij donker en smokey was, maar aangezien ik ooit een Smokey Eyes setje had gehad van MAX en die zwaar tegenviel qua pigmentatie, nam ik deze maar al te graag mee. Met dank aan alle beautybloggers die er swatches van hebben gemaakt die super waren!


Alle MAX producten zitten in een kartonnen verpakking die eigenlijk vrij nutteloos is. Maar in een winkel waar producten niet in displays staan is het wel heel veilig. Ik heb trouwens te kleur Black & Beige.
De verpakking is zwart met een transparante, bolle deksel. Hij is moeilijk open te krijgen, maar dit kan persoonlijk zijn.
De vier kleurtjes zijn allemaal shimmery: wit, paars, grijs, donkergrijs/zwart. Ze zijn dus gebakken en dit maakt dat de oogschaduws er heel mooi uitzien en ook bol zijn. Zie je trouwens die sponsapplicator die heel slim met een plakbandje is vast gemaakt? Ik heb een hekel aan applicator die er continue uitvallen, dit is nu dus niet het geval.
Kleur! Zo, dat noemen we nog eens goed. Vooral als je indenkt dat het doosje slechts €1,29 kost bij de Action.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...