16-07-2011

The Dupe Test Between... the mints!

Nou, een dupe test dus! Want deze mintkleurige lakjes lijken allemaal wel heel veel op elkaar, maar er zullen ongetwijfeld wat verschillen zijn, toch? 'Sold Out Forever ligt er niet bij!' Nee, dat weet ik, dit zijn meer de blauwige mints en SOF is zo duidelijk groen dat het niet nodig is om die mee te nemen in de test.


The Dupe Test Between... is een vaste rubriek op Baroque Beauty, maar hij verschijnt niet heel regelmatig. Dit is omdat ik natuurlijk niet elke week een dupe kan ontdekken in mijn stash en het lijkt me ook niet leuk om een vast schema te hebben.

De mintgroene lakjes die jullie op bovenstaande foto zien zijn:
  • Essence LE You Rock! 03 Kings Of Mints - kortingsbak
  • Essence Colour & Go 53 You Belong To Me - Vaste assortiment
  • Diamond Cosmetics 328 Oh, Tiff! - Boozyshop
  • Pieces Parisian Mints - Pieces, als hij nog te koop is
Dit is een foto met alle lakjes één laagje en dan dekken ze stuk voor stuk niet. Ik had wel een foto met twee, maar daar was de belichting niet goed en dan zie je natuurlijk niet het verschil tussen de kleurtjes.
Je ziet van links naar rechts het rijtje van hierboven maar dan andersom (Pieces, DC, Essence, Essence LE)

Pieces is lichter en wat meer groen, terwijl You Belong To Me iets blauwiger is. You Rock en DC bevatten elk in het flesje shimmer, maar dit zie je niet terug op de nagel. Deze twee zijn exact hetzelfde!

We moeten streng zijn, ze zijn bijna allemaal iets anders. Enkel You Rock en DC zijn hetzelfde en Am I Blue Or Green van Catrice lijkt heel erg op You Belong To Me van Essence, maar deze heb ik zelf niet helaas.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...