29-05-2011

Personal Update # 1

Eigenlijk is Baroque Beauty helemaal niet zo heel persoonlijk, dus vandaag een Personal Update met verschillende dingen! Ik vind sommige delen een personal update niet helemaal waard, maar dit is dan een soort 'verzameling'.

Laat ik maar beginnen met het mooiste: Ik heb nog maar vier weken school! Mijn excuses zijn redelijk school als ik niets post, alleen meestal is het echt zo. Ik heb namelijk zeer veel toetsen (ik zit in de eerste van TVWO) en dat is soms lastig te combineren. Maar juist omdat ik al zoveel toetsen heb, is zelfs de proefwerkweek niet heel erg. PWW is bij mij als het goed is in de week van 15 juni. Proefwerkweken zijn bij mij hooguit twee toetsen per dag (meestal zelfs 1). Als je twee toetsen hebt moet je om 8.30 op school zijn, normale schooltijden dus. Heb je 1 toets, dan word je op school verwacht om 9.20. Best of all: je hebt maar tot 10.15! Je hebt daarna dus nog genoeg tijd om te leren.

In de week van 29 juni heb ik nog schoofeest en rapport ophalen, maar in feiten zijn we dan dus ook al gewoon vrij, aangezien het niet per sé verplicht is. Ik ga er wel gewoon naartoe.

Verder heb ik sinds kort lenzen, ja lenzen. Ik had sinds oktober 2010 een bril 'voor in de klas', maar de laatste tijd merkte ik toch dat ik hem de hele dag ophad en dat is soms gewoon niet al te fijn. Vooral nu het zomer wordt en we zonnebrillen dragen is lenzen veel fijner. Ik heb zachte lenzen en ik vertel je alvast: ik kreeg ze eerst ècht niet in en uit (één keer moest iemand de lens uit m'n ogen halen!) maar nu gaat het heel makkelijk. Gisteren kwam ik dan ook thuis met een mooie zonnebril.

En dan komen we gelijk bij het volgende puntje, ik had gisteren namelijk dubbel pech! Thuis bleek een DA mascara (die ik nog ga reviewen) niet zwart te zijn, maar bruin en zat er ook nog eens een diepe kras in de zonnebril. Ik ging dus gelijk weer terug en de mascara kon ik ruilen. De zonnebril was niet meer op voorraad  dus ik mocht hem weer meenemen. Volgende week komen er weer (nieuwe) zonnebrillen binnen, maar het kan zijn dat die van mij er niet bij zit. Dus ik kijk wel en anders: ik kan er nog gewoon door zien en het is niet heel opvallend :)

Ik typ dit bericht nu om kwart over 8 op zondag (ik kan niet uitslapen!), heb al een verslag afgemaakt en hoef nu alleen nog maar wat huiswerk te doen en te leren, maar daarna is het tijd voor Baroque Beauty!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...