14-05-2011

Kennen jullie Mynewbag.nl al? (inclusief kortingscode)

Advertorial

Ik kreeg laatst een mail van een webshop: My New Bag, a.k.a. mynewbag.nl, voor een samenwerking. Ik mocht een artikel schrijven over de shop, en ik zou een code krijgen voor mijn bezoeksters. Inmiddels heb ik de code en begin ik nu dus aan het artikel. Kijken jullie mee voor informatie en de code?


My New Bag is begin november 2009 opgericht door Eline Sweers, geobsedeerd door tasjes, maar de prijzen in de winkel zijn vaak hoog, dus kwam ze op het idee om een eigen webshop te starten met goedkopere tassen!
My New Bag heeft een groot aanbod aan tassen van imitatie- maar ook echt leer, grote tassen, kleine tassen, bekende merken, minder bekende merken... et cetera.
Ook verkoopt Eline leuke portemonnees en zijn er ook velen sale artikelen.

Handig aan de webshop is dat je op verschillende manieren kan zoeken:
  • Find Your Bag: Klik het formaat enzo aan en klik ook op de kleur die je wilt. Je krijgt suggesties voor tassen uit de webshop!
  • De balk onder de header met dingen zoals 'new', 'sale', 'homeparty'..
En met dat laatste woord (homeparty) zijn we aangekomen bij iets leuks wat Eline ook doet. Feestjes met minimaal 15 kennissen van jou en jullie kunnen lekker rustig tassen bekijken en uitzoeken! Leuk detail: Huisparty's zijn geheel gratis!

Je kan een e-mail sturen maar ook een nieuwsbrief aanvragen.


Je kan bij My New Bag betalen met iDeal en PayPal, je kan ruilen, retourneren en bovenal genieten van je mooie tas!


En nu weet ik dat jullie de code met 15 % korting willen: baroquebeauty15 Deze voer je bij de betaling in. GELDIG T/M 27 MEI, DUS WEES ER SNEL BIJ! De code is niet meer geldig dames!

Links:
Webshop: mynewbag.nl
Twitter: @my_new_bag  

En, gaan jullie wat bestellen? Hebben jullie een lange wishlist?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...