11-04-2011

Shoplog 9/4/11 I shopped again!

Ja, ik ben weer lekker bij een ander Kruidvat wezen shoppen en ik heb een paar leuke dingetjes gekocht. Benieuwd wat? Kijk dan zeker mee!


Allereerst een gel eyeliner van Essence, deze wilde ik zo graag! Hij is paars met kleine glittertjes en hij heet 03 Berlin Rocks. De formule is veel zachter dan de gelliners van de Denim Wanted collectie, maar daar horen jullie in de review natuurlijk nog meer over! €2,99
Een product wat ik zomaar tegenkwam en eigenlijk wel wilde hebben was de 2True Cheek 'n' Lip Tint. Een vloeibare blush en lipstain. Morgen komt de review over dit product online! €2,49

Een eyeliner kwastje van Catrice met twee kanten: €2,49.

Ik ben de nagellakjes vergeten op de foto te zetten, maar die komen jullie nog wel te zien!
Love,
A.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...